انتخاب هتل

هتل و هتل آپارتمان های  مشهد و کیش

یکی از شهرهایی که در طی سال میزبان بسیاری از گردشگران است، شهر مقدس مشهد می باشد. این شهر به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از محبوب ترین شهرهای زیارتی اهل تشیع در سراسر جهان برای سفر کردن است. از دیگر دلایلی که موجب شده است شهر مشهد مقصد اصلی گردشگران قرار بگیرد، وجود تعداد زیادی هتل و هتل آپارتمان می باشد.

اما با توجه به شرایط این روز ها و شیوع ویروس کرونا، در این شهر هتل هایی قرار دارند که هم اکنون فعالیت خود را متوقف کرده اند. اما در مقابل هتل ها و هتل آپارتمان هایی هم وجود دارد که با رعایت پروتکل های بهداشتی همواره سلامت میهمانان خود را تضمین می کنند. در این مقاله به معرفی برخی از هتل و هتل آپارتمان های  مشهد و کیش می پردازیم که در این شرایط سخت بازهم دست از کار نکشیده و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

هتل قصرطلایی

هتل قصرطلایی مشهد یک هتل لوکس و مجلل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد که با طراحی و معماری خاص خود توانسته است مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی قرار بگیرد. در این شرایط که مسافران بیشتر به دنبال هتل هایی هستند که تمامی اقدامات لازم را در مقابله با این ویروس انجام داده باشند، این هتل پنج ستاره پیشنهاد فوق العاده سایت گردشگری های هتل می باشد. قراردادن میز سلامت در ورودی این هتل که حاوی دستکش، ماسک و محلول ضدعقونی است، مجهز شدن آسانسور به سطح زباله و دستمال کاغذی، ضدعفونی کردن اتاق ها به صورت مکرر، استفاده کلیه کارکنان از ماسک، شیلد محافظ از جمله اقداماتی می باشد که در این هتل انجام شده است.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل الماس 2

یکی دیگر از هتل هایی که در این شرایط کرونایی می تواند انتخابی بی نظیر برای زائران و گردشگران باشد، هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد می باشد. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد و برای زائرانی که در این هتل اقامت دارند، یک مزیت عالی محسوب می شود. هتل الماس 2 همانند دیگر هتل ها در این شرایط کرونایی آماده پذیرش میهمانان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی می باشد. در این هتل اقدامات لازم از بدو ورود آغاز می شود. کارهایی از قبیل ضدعفونی کردن دستان مسافرین و اندازه گیری تب مسافر در زمان ورود و خروج، شستشوی اتاق و ملحفه ها، ضدعفونی کردن مکرر محیط های عمومی و… انجام می شود که می توان با اقامت در این هتل تجربه ای بی نظیر را به ثبت رساند.

هتل آپارتمان آرین مشهد

در شهر مشهد علاوه بر هتل ها، هتل آپارتمان های بسیاری هم وجود دارند که همچنان در این شرایط کرونایی به کار خود ادامه داده اند. یکی از این هتل ها، هتل آپارتمان آرین می باشد که در بین هتل های مناسب و مقرون به صرفه نیز قرار دارد. فاصله کمتر از 3 دقیقه ای این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا(ع) از ویژگی های اصلی آن می باشد. هتل آپارتمان آرین مشهد نیز در مقابل ویروس کرونا اقداماتی مانند الزام انجام مرتب ضد عفونی فضای هتل، تدارک میز سلامت در ورودی هتل با قرار دادن ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده و… انجام داده است. روزانه تب پرسنل هتل آپارتمان آرین با تب سنج مورد آزمایش قرار می گیرد. همچنین همه محیط های عمومی از جمله رستوران، آسانسور، لابی و پذیرش مجهز به مواد ضد عفونی می باشند
هتل آپارتمان آرین

هتل ترنج کیش

یکی از خاص ترین هتل های جزیره کیش و خاورمیانه، هتل پنج ستاره ترنج کیش می باشد که به صورت دریایی و ساحلی بر روی آب های نیلگون این جزیره واقع شده است. این هتل گران قیمت در این روز های کرونایی شرایط بسیار سختی را متحمل شده است، اما از کار خود دست نکشیده و همچنان به فعالیت خود با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ادامه می دهد. اقداماتی که این هتل در مقابله با ویروس کرونا انجام داده است می توان به استفاده تمام پرسنل از ماسک، دستکش و شیلد محافظ، ضدعفونی مکرر فضاهای عمومی اعم از لابی، رستوران ها، کافی شاپ، الزام مسافران به استفاده از ماسک و اندازه گیری تب آن ها در لحظه ورود، قرار دادن محلول ضدعفونی در قسمت های مختلف، ارائه پک بهداشتی به مسافران و… اشاره کرد.
هتل ترنج کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش هتلی پنج ستاره در شمال شرق جزیره کیش قرار می باشد. هتل داریوش در این شرایط سخت کرونایی همچنان به کار خود ادامه می دهد و تمامی اقدامات لازم را جهت رفاه مشتریان فراهم آورده است. ضدعفونی کردن تمام فضاهای عمومی هتل مانند لابی، رستوران و راهرو، ضدعفونی کردن اتاق ها، استفاده مسافران از ماسک، ارائه یک پک بهداشتی کامل به مسافران، قرار دادن محلول ضدعفونی در قسمت های مختلف هتل و…از جمله این اقدامات در این هتل که برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده است. در صورت سفر به جزیره زیبای کیش با انتخاب این هتل می توانید سفری بی خطر و بسیار زیبا را در هتل لوکس داریوش تجربه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *