زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، از تونی کروس، هافبک آلمانی تیمش، به عنوان بازیکنی استثنایی نام برد و اعلام کرد بعد از بازنشستگی اش، به اینکه مربی این بازیکن بوده، افتخار خواهد کرد.

به گزارش “جالبز”، کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال پیوست و موفق شد با این تیم دو قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست بیاورد.

زیدان که از سال 2016 و در دو مقطع، هدایت رئال را برعهده داشته، معتقد است که بعدها از این ملی پوش آلمانی به عنوان یکی از بهترین هافبک های تاریخ نام برده خواهد شد.

او به Real France گفت:” او به عنوان بازیکنی استثنایی در یادها می ماند، یکی از بهترین های تاریخ در پست خودش.

من به رئال آمدم، می توانید تصور کنید که از اینکه مربی او شدم، خیلی خوشحال بودم. درست است؛ وقتی بازنشسته شوم، می توانم بگویم که مربی کریس رونالدو، گرت بیل، لوکا مودریچ و سرخیو راموس بودم و همین طور می توانم بگویم مربی تونی کروس بودم.

تماشای هر روزه تمرینات او واقعا فوق العاده است. او خیلی حرفه‌ای است. صحبت کردن در مورد او، صحبت کردن در مورد یک چیز استثنایی است.

 

 

او اینقدر خوب است که می تواند در پست شماره 6 (هافبک بازی ساز) یا شماره 10 (هافبک هجومی) بازی کند. او را در هر کدام از این پست ها قرار بدهید و او خودش را تطبیق می دهد. مهمترین ویژگی او، آرامش او است. آو آدم آرامی است.

او عصبی نیست و به همان اندازه که دوست دارد یک پاس رو به عقب بدهد، دوست دارد شوت از راه دور بزند. اینکه با هر دو پا به آرامی بازی می کند، از نظر من فوق العاده است؛ جوری که ممکن است فکر کنید او به طور طبیعی یک بازیکن چپ پاست.

تونی پسر بسیار آرام و کم حرفی است. اما وقتی حرف می زند، با همه حرف می زند؛ با مربی، مدیران و هم تیمی ها. او متوقف نمی شود. من بحث های زیادی دیدم که در آنها، مشارکت او در نهایت تاثیرگذار بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *