بیوگرافی لاله سحرخیزان:‌ لاله سحرخیزان همسر سابق ناصر محمدخانی، فوتبالیست پرسپولیس بود که طبق شواهد، به دست همسر موقت ناصر، یعنی شهلا جاهد به قتل رسید.

بیوگرافی لاله سحرخیزان ؛ همسر سابق ناصر محمدخانی و ماجرای قتل او
 
جالبز | بخش چهره‌ها – لاله سحرخیزان، همسر ۳۲ ساله‌ یکی از جالبز‌های تیم فوتبال پرسپولیس، ناصر محمد خانی بود که در سال ۸۱ توسط همسر موقت ناصر محمدخانی به قتل رسید. یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی که مدت‌ها سرتیتر خبر‌ها بود. پرونده‌ای که ۸ سال در جریان بود تا اینکه در ۵ صبح آذرماه ۸۹، شهلا (خدیجه) جاهد، قاتل لاله به دار آویخته شد. بیوگرافی لاله سحرخیزان و جزئیات این واقعه را در ادامه بخوانید.
 

بیوگرافی لاله سحرخیزان و ماجرای قتل او

لاله سحرخیزان، همسر سابق ناصر محمدخانی – بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، در سال ۸۱ توسط همسر موقت این بازیکن، شهلا جاهد، به قتل رسید. گفته‌ها حاکی از آن است که شهلا جاهد، چهار سال با ناصر محمدخانی زندگی پنهانی داشته ‌است. شهلا سال بعد اینگونه به قتل خود اعتراف کرد:
شهلا جاهد، ۱۱ ماه این قتل را انکار کرد، تا اینکه یک شب، پس از ملاقات با ناصر محمد خانی به قتل لاله سحرخیزان اعتراف کرد. او بعد‌ها گفت ناصر به او گفته است که اگر قتل را به گردن نگیری آن‌ها من را بازداشت می‌کنند و تنها به دلیل دوست داشتن ناصر این قتل را گردن گرفته ‌است. اما قاضی پرونده پس از اینکه شهلا به قتل اعتراف کرد، بی‌گناهی او را نپذیرفت. هنوز هم پس از گذشت بیش از ده سال از این ماجرا و اعدام شهلا جاهد حقیقت ماجرا نامشخص است.
وکیل پرونده در آن زمان گفت:

 

سخن پایانی

آنچه خواندید، مختصری از ماجرای قتل لاله سحرخیزان بود. داستان غم‌انگیزی که همچنان شک و شبهه در رابطه با آن در جریان است. شما در این رابطه چه فکر می‌کنید؟ براساس شواهد، آیا واقعا شهلا قاتل همسر سابق ناصر محمد خانی بود؟ آیا رازی در قتل لاله سحرخیزان وجود داشت که هرگز فاش نشد؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر دوستانتان در میان بگذارید.
یکی دیگر از ماجراهای قتلی که سر و صدای زیادی برپا کرد، ماجرای قتل میترا استاد همسر محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران بود که می‌توانید بیوگرافی این مقتول را نیز در جالبز بخوانید.

منبع: ستـــاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *