روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر گل به خودی زد و زمینه ساز قهرمانی سویا در لیگ اروپا شد.

به گزارش “جالبز”، شاید بتوان روملو لوکاکو را بهترین خرید این فصل اروپا خطاب کرد. مهاجم سابق یونایتد تابستان سال گذشته و با رقم 65 میلیون پوند به عنوان گران ترین خرید تاریخ اینتر و جانشین مائورو ایکاردی راهی سن سیرو شده و عملکزد فوق العاده در اولین فصل ارائه داد. روملو لوکاکو موفق شد 34 بار دروازه رقبا را باز کرده و با رسیدن به رکورد رونالدوی برزیلی در اولین فصل حضور خود به بهترین گلزن اینتر از این حیث تبدیل شود. 

 

اما روملو لوکاکو بدشانس بود که در بازی پیانی فصل و در فینال لیگ اروپا به اشتباه دروازه خودی را باز کرده و باعث شد سویا فاتح لیگ اروپا لقب گیرد. در اواسط نیمه دوم و وقتی بازی با نتیجه 2-2 در جریان بود، دیگو کارلوس با ضربه برگردان دروازه سمیر هندانوویچ را تهدید کرد و روملو لوکاکو که قصد داشت توپ را دفع کند،  به اشتباه دروازه اینتر را باز کرد و در نهایت سویا با همین گل موفق به غلبه بر اینتر و کسب جام قهرمانی شد.

 

به هر حال این اشتباه ناخواسته نیز فصل فوق العاده روملو لوکاکو را زیر سوال نخواهد برد و این مهاجم گلزن در اولین سال موفق به جلب رضایت هواداران اینتر و پر کردن جای خالی ایکاردی شده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *