شعله قهرمانی

بیوگرافی شعله قهرمانی

  • نام:شعله
  • نام خانوادگی: قهرمانی
  • تولد:1343
  • پیشه:مدرس، مجری و گوینده صدا و سیما
  • وضعیت تاهل:متاهل

شعله قهرمانی

خانواده و تحصیلات شعله قهرمانی

شعله قهرمانی مدرس، مجری و گوینده صدا و سیما متولد 1343 در شهر گچساران کهگیلویه و بویراحمد است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد.

ازدواج شعله قهرمانی

شعله قهرمانی متاهل بوده و سال ها پیش ازدواج کرده است. او دارای دو فرزند پسر می باشد. این مجری با سابقه می گوید در خانه کاملا یک خانم خانه‌دار هستم و عاشق خانواده ام و مسائل مربوط به خانوادم در الویت قرار دارند.

دوست دارد علاوه بر موفقیت در کار، زندگی خانوادگی موفقی نیز داشته و همسر و مادر خوبی باشد، چرا که معتقد است اگر یک خانواده موفق داشته باشد این موفقیت به زندگی اجتماعیش نیز سرایت می کند.

خانواده شعله قهرمانی

شایان و سیاوش پسران شعله قهرمانی

ورود به عرصه هنر

شعله قهرمانی مجری پر سابقه برنامه های تلویزیونی بعد از تست دادن وارد عرصه اجرا شد. خانم مجری در سال 1367 وقتی 24 سال داشت همراه خواهرش به محل آزمون رفت و تست داد. خواهر شعله قهرمانی نیز در کنار او تست داد اما در نهایت شعله پذیرفته شد و پس از پشت سر گذاشتن دو مرحله عملی وارد صدا و سیما شد.

درخشش شعله قهرمانی در رادیو

شعله قهرمانی یک سال بعد از پذیرفته شدن در تست در سال 1368 ابتدا کار خود را از رادیو یاسوج آغاز نمود و 5 سال بعد و پس از مهاجرت به تهران یعنی در سال 1373 فعالیت خود را در رادیو از برنامه بهداشت در خانواده ادامه داد.

زندگینامه شعله قهرمانی

شعله قهرمانی مجری برنامه تلویزیونی عصر خانواده/ عکس از مهدی کریمی

اجرای شعله قهرمانی در قاب تلویزیون

خانم مجری که سابقه اجرا در رادیو را داشت، در اواخر سال 1373 همزمان با فعالیت در رادیو با برنامه تصویر زندگی وارد تلویزیون شد و در آبان سال 1379 اجرای برنامه سیمای خانواده را بر عهده گرفت.

این مجری که اغلب بدون گرفتن متن در دست اجرا می کند و تنها زمانی از روی متن می خواند که سخنی از بزرگان یا شعر خاصی باشد، سال 82 برای مدتی برنامه خانه مهر در شبکه جام جم را اجرا کرد.

شعله قهرمانی مجری

شعله قهرمانی در برنامه عصر خانواده/ عکس از مهدی کریمی

گریه شعله قهرمانی در حین اجرا

مجری محبوب برنامه سیمای خانواده برای اولین بار در سال 1384 مقابل دوربین گریه کرد، او می گوید:

در سانحه هواپیمایی خبرنگاران (1384) چون اکثر همکارانم را از دست داده بودم وقتی مقابل دوربین رفتم نتوانستم جلوی اشک هایم را بگیریم و حسابی گریه کردم.

تجربه بازیگری شعله قهرمانی

شعله قهرمانی تجربه بازی در سریال آشپزباشی سال 1389 را دارد. سریال تلویزیونی آشپزباشی به‌کارگردانی محمدرضا هنرمند می باشد که در آن بازیگرانی چون پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا، مهراوه شریفی نیا، ملیکا شریفی نیا، علی طباطبایی و…ایفای نقش نموده اند.

شعله قهرمانی در این فیلم نقش خود را ایفا نمود که از فاطمه معتمد آریا به عنوان بانوی موفق دعوت به برنامه تلویزیونی نمود و همین برنامه سرآغاز مشکلات دیگر شد و….

سریال آشپزباشی

شعله قهرمانی در کنار فاطمه معتمد آریا در سریال آشپز باشی

بازنشستگی شعله قهرمانی و بازگشت دوباره به تلویزیون

شعله قهرمانی بعد از چندین سال اجرا در رادیو و تلویزیون در سال 1397 بازنشسته شد اما پس از مدتی خوش گذرانی و تفریح و سفر با خانواده و دوستان و… و کم رنگ شدن خوشی های ابتدای بازنشستگیش دوباره به تلویزیون بازگشت.

علاقمندی های شعله قهرمانی

مجری برنامه تصویر زندگی در کنار علاقه به سفر و… آشپزی کردن را دوست دارد و در صورت آموختن غذای جدید و داشتن فرصت مناسب با عشق برای فرزندانش غذا می پزد.

خانم مجری نوع اجرا و گویندگی آقای میرفخرایی و خانم خواجه نوری را دوست دارد و به نوعی هر دو نفر که از مجریان گروه دانش بوده اند، الگوی شعله قهرمانی محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *