شجاع خلیل زاده بعد از جشن قهرمانی جام را تا در خانه اش حمل کرد و شب جالبی را با جام گردی در تهران رقم زد.

به گزارش جالبز، ماجراهای شجاع خلیل زاده با جام قهرمانی تمامی ندارد و مدافع شماره ۳ پرسپولیسی ها در فصل جدید نیز یک داستان جالب را رقم زده است؛ این بار او جام را سوار خودرو کرد و کمربندش را هم بست و راهی منزل شد تا شب را با این فلز طلایی سپری کند.

او ویدیوی این حرکت خود را در اینستاگرام منتشر کرد و البته اوج صحنه جایی بود که با همکاری یکی دو نفر از دوستانش، فیلم کوتاهی را ساخت؛ شرح فیلم به این شکل است که خلیل زاده با کیت قهرمانی و شورت ورزشی به همراه جام در پیاده رو حرکت می‌کند که یک هوادار از داخل اتومبیل او را می‌شناسد و می‌پرسد که جام را کجا می‌برد و شجاع با لحن شیرین همیشگی می‌گوید: در باشگاه جام نبود، میبرم خانه، در خدمت باشیم!

 

 

شجاع فصل پیش نیز با ویدیوهای خود، جشن قهرمانی پرسپولیس را در شبکه های اجتماعی داغ تر از همیشه کرد. سال پیش او فیلم دیگری را با نقش آفرینی سروش رفیعی ساخت. جایی که سروش از چهره شجاع در هنگام خواب فیلم می‌گرفت و شجاع در حالی که جام را در آغوش گرفته بود، ناگهان از خواب بلند می‌شد و خنده و کری خوانی را ادامه می‌داد.

حالا این ویدیو به رقیب جدی فیلم شجاع – سروش تبدیل خواهد شد و تا همین حالا هواداران پرسپولیس واکنش های جالبی را به آن نشان داده‌اند و به بازنشرش یاری رسانده‌اند. در سال های اخیر خلیل زاده البته کری خوانی های اینستاگرامی‌ را کنار گذاشته اما بعد از قهرمانی همیشه کری هایی عجیب، خلاقانه و جالب را در فضای مجازی منتشر کرده جدیدترینش نامزد بهترین ویدیوی اینستاگرامی‌ سال فوتبال ایران هم می‌تواند باشد.

 

 

مدافع بلند قامت پرسپولیس در مراسم قهرمانی هم حضور پررنگی داشت و با چهره جدی و این خنده نافذ عدد چهار را به رخ رقبا کشید. او همچنین با طرفداران انگشت شمار حاضر در ورزشگاه هم سرود «چمپیونه، چمپیونه» را خواند و پیش از ترک ورزشگاه هم در مصاحبه سیدجلال حضور یافت تا شیطنت خود را نشان دهد.

 

 

 

شجاع امشب با جام و مدال قهرمانی شب آرامی را پشت سر گذاشت. برخلاف آنچه که در زمین و در بازی با ذوب آهن برایش اتفاق افتاد و به دلیل دشوار شدن بازی اعصاب او را به هم ریخت. او که آخرین صحنه اکشن بازی را با یک قیچی و پرش بلند ثبت کرده و در طول جشن قهرمانی بیش فعالی خود را نشان داده بود، با این حرکت این فصل از رقابت پرسپولیس با سایر تیم های لیگ را به سبک خود ورق زد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *