اگرچه گوشی‌های سری گلکسی S22 فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند، اما این موضوع به معنای بی‌نقص بودن آن‌ها نیست. پس از مشکلات مربوط به نمایشگر، حالا کاربران از عملکرد نامناسب GPS گلکسی S22 اولترا خبر می‌دهند.

چندین کاربر گلکسی S22 اولترا در انجمن سامسونگ درباره مشکلات GPS قدرتمندترین پرچمدار کنونی سامسونگ شکایت کرده‌اند. به نظر می‌رسد GPS این گوشی هوشمند پس از راه‌اندازی اولیه یا پس از مدت طولانی که در حالت استندبای قرار می‌گیرد، کار نمی‌کند.

برنامه‌های مسیریابی مانند گوگل مپس در چنین وضعیتی خطای «نمی‌توان GPS را پیدا کرد» را به نمایش می‌گذارند. در حال حاضر نمی‌دانیم این مشکل تا چه اندازه‌ای گسترده است، اما به نظر می‌رسد شمار بالایی از کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

با روش‌های معمول مشکل GPS گلکسی S22 اولترا برطرف نمی‌شود
  
راهکاری معمول برای رفع چنین مشکلاتی روی پرچمدار سامسونگ کاربردی ندارند. برای مثال با ریست کردن تنظیمات شبکه یا حتی ریست فکتوری دستگاه، این مشکل همچنان پابرجا خواهد بود و گریبان کاربران را می‌گیرد.

با این وجود احتمالا با یک مشکل نرم افزاری روبه‌رو هستیم که از طریق انتشار بروزرسانی برطرف می‌شود. در حال حاضر سامسونگ اشاره‌ای به این مشکل نکرده و آن را مورد تایید قرار نداده است. این احتمال وجود دارد که در آینده همزمان با انتشار یک آپدیت برای سری گلکسی S22، سامسونگ بطور رسمی چنین مشکلی را تایید کند و خبر از رفع آن دهد.

البته شاید پیش از چنین کاری، کره‌ای‌ها وجود این مشکل را تایید کنند و یا اینکه کاربران بیشتری چنین موضوعی را گزارش دهند.