محدودیت‌های مخابراتی و پوشش‌دهی برای ارائه اینترنت پرسرعت در سراسر کشور برداشته شد. تمامی افرادی که تاکنون با محدودیت‌های مخابراتی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت مواجه بوده‌اند، می‌توانند با مراجعه به لینک زیر در این طرح ثبت‌نام کنند و از کد تخفیف ده درصدی که شرکت آسیاتک برای مخاطبان جالبز در نظر گرفته، استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!

 آسیاتک در کنار این خبر، مسابقه‌ای به مناسبت پایان فصل تابستان برای فالوورهای خود در نظر گرفته است. شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام آسیاتک میتوانید برنده یک دستگاه PS5 شوید.

لینک صفحه اینستاگرام آسیاتک

همچنین شرکت آسیاتک برای مشترکین جدید خود ده درصد تخفیف برای سرویس با حجم 1100 گیگ بین‌الملل و سرعت 8 مگابیت در نظر گرفته است. برای بهره‌مندی از این تخفیف کد تخفیف ده درصدی (AST810) را در هنگام پرداخت وارد کنید.

علاوه‌بر این، آسیاتک بسته شش ماهه دیگری با حجم 2100 گیگ بین‌الملل، با سرعت 8 مگابیت تهیه نموده است که افراد با پرداخت 420 هزار تومان، می‌توانند از اینترنت پرسرعت و باکیفیت آسیاتک استفاده کنند. اطلاعات کامل جشنواره تابستانی در جدول زیر آمده است:

 

نام  سرویس

حجم ترافیک

مدت دوره

قیمت

1

بسته 8 مگ

1100 گیگ بین‌الملل

سه ماهه

180 هزار تومان

2

بسته 8 مگ

2100 گیگ بین الملل

شش ماهه

420 هزار تومان

 

مشتریان محترم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنند و یا با شماره‌های رایگان و بدون نیاز به کد  90000000یا 900001544تماس بگیرند.