پدال/ اخیراً کانال Auditography سفری به لهستان داشته است. ستاره اصلی فیلم آئودی S8 2021 با رنگ قرمز سویل بوده است. این خودرو در تست شتاب‌گیری سنگین شرکت کرده و عملکرد آن در واقع بهتر از ارقام اعلامی توسط آئودی بوده است.

این سوپر لیموزین خوش‌تراش که رقیب محصولاتی همچون مرسدس-ای ام جی S63 می‌باشد تنها در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده که نیم ثانیه بهتر از حد انتظار می‌باشد. ارباب حلقه‌ها مدعی است محصول لوکسش شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

نیروبخش S8 2021 پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو و سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی است که قدرت ۵۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک کواترو به هر چهار گوشه خودرو ارسال می‌شود.

علیرغم وزن قابل‌توجه ۲.۳ تنی، S8 می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۵ ثانیه طی کند و اگر متوجه ابهت بیشتر این خودرو به خاطر سپرهای گیراتر و چهار خروجی اگزوز نشدید حتماً صدای گیرای پیشرانه ۸ سیلندر توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.