لوئیس سوارز چند روز پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش، شایعات در مورد خود را جعلی خوانده بود.

به گزارش “جالبز”، سه روز پیش برخی نشریات معتبر خبر از توافق لوئیس سوارز با یوونتوس برای انتقالی 13 میلیون یورویی به علاوه 3 میلیون پاداش دادند. برخی دیگر اعلام کردند او قید یوونتوس را زده و در حال مذاکره با اتلتیکو مادرید است. منابعی هم خبر از ماندنی شدن احتمالی او در بارسا دادند که امروز و با عدم حضور در فهرست آبی اناری ها برای بازی دوستانه مقابل ناستیچ، این قضیه عملا منتفی به نظر می رسد.

 

 

 

 

در واکنش به تمامی این گمانه زنی ها سوارز سه روز پیش تصویری در حال خندیدن هنگام تمرین با لباس بارسلونا در اینستاگرام منتشر کرد که حاوی این پیام بود:«وقتی اخبار جعلی منتشر می شود، من لبخند می زنم.»

 

امروز موندودپورتیوو دلیل این واکنش لوئیس سوارز را فاش ساخت. طبق گزارش این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، سوارز به آن دسته از شایعات که حکایت از توافق نهایی بارسا و یوونتوس برای انتقال او داشتند، می خندید و در واقع آنها را جلعی خواند.

 

 

 

 

سوارز با یوونتوس به توافق شخصی رسیده اما هنوز مذاکراتش با بارسا برای فسخ قرارداد به نتیجه ای نرسیده است.

او قصد دارد تنها و تنها به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود و نمی خواهد از بابت انتقال او هیچ سودی به باشگاه برسد. از نظر سوارز توافق بارسا و یووه بی معناست چرا که تا قراردادش فسخ نشود، انتقالی هم در کار نخواهد بود. ستاره اروگوئه ای برای فسخ قرارداد، تمامی دستمزد یک سال بعد خود را می خواهد اما بارسا هنوز با او موافقت نکرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *