پدال/ زمان مهندسی خودروهایی همچون ب‌ام‌و سری ۷ و پورشه پانامرا، تیم توسعه باید توازنی مناسب بین اشرافیت مورد انتظار این محصولات و همچنین پرفورمنس احساس‌برانگیز ایجاد کند تا هم لوکس پسندان و هم طرفداران سواری اسپورت راضی باشند. ویدئو جدید منتشر شده کاملاً روی سرعت تمرکز دارد و مسابقه درگی بین ب‌ام‌و ۷۵۰i و پورشه پانامرا توربو برگزار کرده است. در نهایت هم یک دستگاه آئودی RS6 آوانت تیون شده وارد صحنه می‌شود.

این ب‌ام‌و ۷۵۰i به نیروگاه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر مجهز شده و نیروی تولیدی هم از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

البته پانامرا توربوی حاضر در مسابقه از نوع قبل از فیس لیفت بوده و پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آن قدرت ۵۴۲ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد. گیربکس ۸ سرعته این خودرو نیز نیرو را به هر دو اکسل می‌فرستد.

در مسابقه اول ب‌ام‌و در زمان استارت یک سر و گردن جلو می‌افتد اما پورشه می‌تواند آب رفته را به جوی بازگرداند. پانامرا مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۳۵ ثانیه طی می‌کند درحالی‌که رکورد ب‌ام‌و برابر با ۱۱.۹۵ ثانیه می‌باشد.

در مسابقه دوم به نظر می‌رسد ب‌ام‌و استارت بهتری دارد هرچند این برتری مدت زیادی دوام نمی‌آورد. رکورد ۴۰۰ متر این دو خودرو تقریباً مشابه مسابقه اول می‌باشد.

برای تزریق جذابیت بیشتر به این مسابقه آئودی RS6 آوانت تیون شده نیز وارد صحنه می‌شود. این خودرو که توسط ABT تیون شده خروجی حدود ۷۰۰ اسبی دارد. با ۱۵۰ اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به پورشه یا ب‌ام‌و مشخص است که آئودی به راحتی پیروز میدان خواهد بود. RS6 آوانت تیون شده مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۱۶ ثانیه طی می‌کند درحالی‌که رکورد پانامرا و سری ۷ به ترتیب برابر با ۱۱.۳۵ و ۱۲ ثانیه است.