جالبز/ پلیس انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که وقوع انفجار مهیب در نزدیکی بندر بریستول ۴ کشته و چندین مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش جالبز، پلیس منطقه ایون‌موث با اعلام این خبر توضیح داد که سه کارمند و یک پیمان‌کار شرکت «وسکس واتر» جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند.
نیروهای پلیس، امدادگر و آتش‌انشانی از صبح امروز حوالی ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند. پلیس بلافاصله این حادثه یک رویداد بزرگ ارزیابی کرد.
تصاویری که از ابتدای وقوع این حادثه منتشر شده، یک تانکر آسیب دیده و ستون‌هایی از دود را نشان می‌دهد.
پلیس می‌گوید که به این حادثه به عنوان اقدام تروریستی نگاه نمی‌کند و تهدیدی متوجه مردم نیست.
«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس با صدور بیانیه‌ای مراتب ناراحتی عمیق خود را از این حادثه اعلام و با خانواده قربانیان ابراز همبستگی کرد. سایر مقامات محلی نیز با انتشار پیام‌هایی به این حادثه واکنش نشان‌داده‌اند.
جزئیات بیشتری درباره علت دقیق وقوع این حادثه اعلام نشده است.

ساعاتی قبل هم صدا و سیما نوشت: در این انفجار که عصر امروز به وقت محلی در ناحیه صنعتی «اون موث» رخ داد چند نفر زخمی شدند اما هنوز شمار زخمی ها اعلام نشده است.

رسانه های دولتی در انگلیس اعلام کردند انفجار تانکر بزرگ حاوی مواد شیمیایی در شمال غرب شهر بریستول در یک انبار تصفیه خانه فاضلاب روی داد.
افراد حاضر در اطراف محل انفجار اعلام کردند پس از شنیدن صدای مهیب انفجار نیروهای امدادی و پلیس در محل حضور یافتند و خیابانهای منتهی به محل وقوع انفجار مسدود شده است.

ساعاتی قبل مهر به گزارش اسکای نیوز نوشت: پیش بینی می‌شود که انفجار مهیبی که در یک انبار در منطقه «آون‌مَوث» (Avonmouth) واقع در حومه «بریستول» روی داده است، تعداد زیادی را مجروح کرده باشد.
سازمان آتش‌نشانی و امداد و نجات این منطقه اعلام کرد که تعداد زیادی از نیروهای کمکی از مناطق مجاور در اطفای حریق مشارکت دارند.
سازمان آتش نشانی و امداد و نجات منطقه «آون‌مَوث» در این خصوص گزارش داد: آنچه اکنون می‌توانم تائید کنم این است که حادثه مذکور تعداد زیادی تلفات در پی خواهد داشت. پلیس و ماشین‌های آمبولانس زیادی به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.
به گزارش اسکای نیوز، نخستین تصویر ارسالی از این انبار، یک تانکر آسیب دیده و ستون هایی از دود را نشان می‌دهد.
تاکنون اطلاعات بیشتری درباره تلفات و یا خسارت‌های دقیق این انفجار مخابره نشده است.