به تابستان که نزدیک می‌شویم، تب و تاب مسافرت و سفر هم بالا می‌رود. اگر بخواهید برای سفر تابستانی امسال‌تان برنامه‌ریزی کنید، اولین کاری که انجام می‌دهید چیست؟ احتمالا برای چند شهر خنک و خوش آب و هوا که در ذهن دارید، جستجوی هتل و اقامتگاه را شروع می‌کنید. و ممکن است در زمان گشتن و پیدا کردن مناسب‌ترین اقامتگاه برای سفر، چشم‌تان به قیمت‌های بالا رزرو هتل، حتی تا شبی دو تا سه میلیون تومان هم بخورد و مجبور شوید تا قید سفر رفتن را بزنید! اما به‌جای سفر نرفتن، می‌خواهیم چندین هتل با قیمت مناسب و زیر یک میلیون تومان را در شهرهای خنک ایران به شما معرفی کنیم تا اقتصادی و مقرون به‌صرفه، ایران تابستانی را بگردید.

 

اسنپ‌تریپ؛ همراه سفر‌های تابستانی شما!
برای سفر‌های تابستانی امسال روی اسنپ‌تریپ حساب ویژه‌ای باز کنید! برای شهر‌های داخلی و خارجی، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را به راحتی می‌توانید از اسنپ‌تریپ انجام دهید. تمام این موارد از طریق سایت اسنپ‌تریپ قابل انجام است. برای تجربه خرید راحت‌تر و بهتر، کافی‌ست اپلیکیشن اسنپ‌تریپ را نصب کنید تا در هرکجا که هستید و در هر زمانی، با چند کلیک ساده رزرو هتل و خرید بلیط را کامل کنید.

هتل لاله کندوان تبریز
اگر دلتان می‌خواهد در تابستان سفری منحصر به‌فرد را تجربه کنید، راهی کندوان شوید. آب و هوای خنک و کوهستانی کندوان و اقامت در دل صخره‌ها به سبک مردم محلی، یکی از متفاوت‌ترین سفر‌های تابستانی را برایتان رقم می‌زند. هتل لاله کندوان، هتلی ۵ ستاره است که اتاق‌های جکوزی‌دار آن، خستگی راه را از تن‌تان به‌در می‌کند. نظرات کاربران در سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ پر است از نقاط قوت و مثبتی که سفر کندوان را برایشان به‌یادماندنی‌تر کرده.

هتل لاله پارک تبریز
در صورتی که در کندوان یک یا چند شبی را ماندید، با یک ساعت رانندگی به تبریز می‌رسید. تبریز هم در تابستان حال و هوای دلچسبی دارد و پیشنهاد می‌کنیم تا برای چند روز، این شهر را خوب بگردید. یکی از هتل‌های تبریز که برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید، هتل ۵ ستاره لاله پارک است. موقعیت مکانی این مجموعه موجب دسترسی مناسب به گردشگاه ائل گلی و فرودگاه تبریز گردیده است. آدرس دقیق هتل لاله پارک تبریز روی نقشه در اپلیکیشن اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است و عکس و جزئیات اتاق‌های هتل را هم می‌توانید در صفحه هتل مشاهده کنید.

اقامتگاه اکو کمپ عشایری دورنا مشگین شهر
اقامتگاه بوم گردی اکو کمپ عشایری دورنا مشگین شهر باب دل کسانی است که دوست دارند در طبیعت و جایی خوش آب و هوا اتراق کنند. این اقامتگاه دارای ۲ آلاچیق عشایری، ۴ کلبه کوهستانی و ۲ کلبه هابیتی است که با مصالح بومی و سنگی و با الهامی از فرهنگ ترکان آذری و عشایر شاهسون ایجاد شده‌اند. امکانات تفریحی اکوکمپ شامل اسب سواری و دوچرخه سواری، پرواز با پاراگلایدر و اسکی است. همچنین گوش سپردن به موسیقی زنده عاشیقلر که در محیط کمپ و در دل طبیعت سرسبز طنین انداز است تجربه‌ای است که برایتان تکرار نمی‌شود.

مجتمع گردشگری کوثر اردبیل
اگر برای تابستان امسال سفر به شمال غرب ایران را در برنامه‌تان دارید، بهتر است از حالا به فکر رزرو یکی از هتل‌های اردبیل باشید! یکی از اقامتگاه‌های خوب، مجتمع گردشگری کوثر در اطراف دریاچه شورابیل، یکی از مکان‌های تفریحی و دیدنی اردبیل، است و فضای خوبی را برای قدم زدن و استفاده از هوای مطبوع شهر فراهم کرده. در برخی از اتاق‌های ویلایی هتل کوثر اردبیل، آشپزخانه هم قرار گرفته و احساس بودن در خانه را به شما می‌دهد. از دیگر امکانات این مجتمع گردشگری می‌توان به روم سرویس، سالن بیلیارد و اینترنت اشاره کرد که لیست کامل‌شان را در سایت و اپلیکیشن اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

مهمانپذیر حیات اردبیل
برای اقامتی مقرون به‌صرفه و اقتصادی در اردبیل، به سراغ مهمانپذیر حیات می‌توانید بروید. یکی از مزایای این مهمانپذیر دسترسی آسان به مسجد جامع اردبیل، بقعه‌ی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه‌ی چینی‌خانه، حمام تاریخی پیر زرگر، بازار پیر عبدالملک و بازار مرکزی است. این مهمانپذیر یک رستوران هم دارد که صبحانه را به صورت رایگان ارائه می‌کند. انواع اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های چهار تخته ی این مهمانپذیر با سلیقه و ساده چیده شده‌اند. شما می‌توانید این اتاق‌ها را به‌راحتی از اپلیکیشن اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

هتل لاله سرعین
سرعین تا اردبیل حدود ۳۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد و یکی از شهرهایی‌ست که وقتی گردشگران به اردبیل سفر می‌کنند، سری به اینجا هم می‌زنند. هتل و اقامتگاه‌های متنوعی در سرعین قرار دارند اما یکی از محبوب‌ترین‌ها، هتل ۴ ستاره لاله سرعین است. هتلی که به قیمت و امکانات مناسب و فاصله کم تا آبگرم‌های معدنی سرعین معروف شده. در توضیحات هتل لاله سرعین می‌توانید بیشتر درباره‌اش بخوانید و رزرو هتل سرعین را در کمترین زمان از اپلیکیشن اسنپ‌تریپ انجام دهید. اتاق‌ها ۱، ۲ و ۳ تخته و سوئیت‌های ۴ نفره در هتل لاله سرعین قابل رزروند.

هتل بوستان سرعین
یکی دیگر از هتل‌های سرعین که در زمان سفر تابستانی خود می‌توانید رزرو کنید، هتل سه ستاره ممتاز بوستان است. اگر خانوادگی و گروهی به سرعین می‌روید، هتل بوستان سرعین انتخاب خوبی برای اقامت شماست؛ چرا که از اتاق‌های ۲ و ۳ تخته تا سوئیت‌های ۵، ۴، ۶، ۸ و ۱۰ نفره را در این هتل با بهترین و مناسب‌ترین قیمت می‌توان رزرو کرد. سفره‌خانه سنتی، اینترنت، روم سرویس، رستوران و کافی‌شاپ از امکانات و خدمات هتل بوستان به‌شمار ‌می‌روند که جزئیات خدمات اتاق‌ها را همراه با عکس در سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

هتل آنا ارومیه
آخرین شهر پیشنهادی ما برای سفر تابستانی امسال، ارومیه است. برای اقامت لوکس در این شهر دیدنی و جذاب، می‌توانید هتل ۵ ستاره آنا را انتخاب کنید. هتل آنا ارومیه هر چه از یک هتل باکیفیت و سطح بالا انتظار دارید را برآورده می‌کند. استخر هتل در طبقات بالایی قرار گرفته و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر را به شما می‌دهد. اتاق‌های دلباز، تمیز و راحت هتل آنا ارومیه، برای استراحت‌ایده‌آل‌اند و امکانات و خدماتی خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهند. رستوران ایرانی، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و همایش، سالن بدنسازی، ماساژ و حمام سنتی از مواردی هستند که در زمان اقامت در هتل آنا به آن‌ها دسترسی دارید. رزرو هتل آنا را در چند دقیقه با بهترین قیمت از اپلیکیشن اسنپ‌تریپ می‌توانید کامل کنید.

هتل کارا ارومیه
برای اقامتی اقتصادی‌تر در ارومیه در هتلی باکیفیت، هتل کارا را در سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ می‌توانید بررسی کنید. این هتل ۳ ستاره، با توجه به نظرات کاربران، از محبوب‌ترین هتل‌های ارومیه است و نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی و دسترسی، کیفیت غذا و برخورد صمیمی کارکنان از نقاط مثبت هتل کارا به‌شمار ‌می‌روند. اتاق‌های ۱، ۲ و ۳ تخته استاندارد و بالکن‌دار و سوئیت‌های ۴ نفره، از واحد‌های اقامتی هتل کارا هستند که با قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ می‌توانید رزرو کنید.

با نصب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ، بهترین هتل‌های ایران را با مناسب‌ترین قیمت‌ها برای سفر تابستان خود رزرو کنید و تجربه سفری به‌یادماندنی را در شهر‌های خنک ایران رقم بزنید!