موی فر در خواب بسته به خوابی که می‌بینید تعابیر مختلفی دارد اما به طور کلی نشانه تفکرات شماست. تعبیر خواب موی فر برای زنان به طور کلی نیکو و پسندیده است.

تعبیر خواب موی فر - دیدن موی فر در خواب چه تعبیری دارد؟

  • تعبیر خواب موی فر
  • تعبیر خواب فر کردن مو
  • تعبیر خواب موی فر دیگران
  • تعبیر خواب موی فر بریده شده
  • تعبیر خواب موی فر بلند
  • تعبیر خواب موی فر رنگی

تعبیر خواب موی فر

مو‌ی فر، شرایط درهم تنیده و افکار پیچیده را در خواب بیان می‌کند. اگر خواب مو‌ی فر خود را دیدید، مجبور خواهید بود تا درباره‌ی دیدگاه‌های معمول خود، تجدید نظر کنید و آن‌ها را فراتر از شناخت خود تغییر دهید. از طرف دیگر موی فر در خواب می‌تواند بیان‌کننده‌ی یک تفکر منفی و ظالمانه نیز باشد. همچنین دیدن موی فر در خواب می‌تواند نمادی از داشتن یک شغل، دریافت غرامت مالی از یک تجارت، خانواده، همسر یا شوهر باشد. اگر یک شخص کچل یا طاس، مو‌ی فر خود را در خواب ‌ببیند، به معنای پیروی از پیامبر خدا (صلی الله علیه وآله) است.

لوک اویتنهاو می‌گوید: موی فر در خواب برای صنعتگران نشانه‌ی سود در امور کاری است. 

 

 

تعبیر خواب فر کردن مو

فر‌های مصنوعی نشانه‌ای است که نشان می‌دهد سعی بر این دارید شبیه افراد اطراف خود شوید. سعی کنید شخصیت اصلی خود را فراموش نکنید.

منوچهر مطیعی می‌گوید: اگر یک مرد در خواب ببیند که موی سر خود را فر کرده است در روزهای آتی عملی زشت و ناپسند انجام می‌دهد که مورد مواخذه قرار می‌گیرد و آبرویش به مخاطره می‌افتد، ولی اگر یک زن در خواب ببیند که موی خویش را فر کرده است نزد خانواده عزیز می‌شود و شوهر و دیگر افراد خانه نسبت به او توجه بیشتری نشان می‌دهند.

 

دیدن موی فر در خواب چه تعبیری دارد؟

 

تعبیر خواب موی فر دیگران

اگر خواب موی فر دیگر افراد را ببینید نشان دهنده‌ی ناامیدی شما نسبت به آن اشخاص است. موی فر آن‌ها، بیان کننده‌ی شخصیتی از آن‌هاست که تاکنون زیر نقابی پنهان شده است. 

 

تعبیر خواب موی فر بریده شده

خواب موی فر‌ بریده شده‌ی شخص دیگری به جز خودتان، به معنای این است که نقشه‌های فکر شده قبلی شما نقض می‌شوند. موی فر‌ بریده شده‌ی خودتان در خواب را می‌توان نشانه‌ای از زمان پایان دادن به چیزی در زندگی‌تان دانست.

 

تعبیر خواب موی فر

 

تعبیر خواب موی فر بلند

مو‌های فر بلند در خواب گاهی به معنای این است که برخی از اقدامات بدون تفکر و عجولانه‌ی شما باعث ناامیدی بزرگی خواهد شد. همچنین، خواب موی فر بلند، سال‌ها برای شما و فرزندانتان سعادت و خوشبختی تضمین می‌کند. موی فر‌ بلند در خواب نوید موفقیت در تجارت و شرایط مطلوب برای تحقق یک رویا را می‌دهد، اما در عین حال به شما هشدار می‌دهد که ممکن است در برابر وسوسه تسلیم شوید و از این بابت پشیمان گردید.

 

 

تعبیر خواب موی فر رنگی

بسته به رنگ موی فر، تعبیر خواب نیز متفاوت می‌باشد.

تعبیر خواب موی فر قرمز

موی فر قرمز نشانگر ناپایداری و تغییرپذیری سرنوشت است. اگر مردی در خواب ببینید که زنش مو‌های فرفری قرمز دارد، به معنای ایجاد حسادت است که احتمالاً منجر به سرد شدن و حتی قطع کامل روابط آن دو می‌شود. 

اگر زنی خواب موی فر قرمز رنگ خود را ببیند، مجموعه‌ شرایطی خوشبختانه منجر به تحقق یک رویای قدیمی خواهد شد.

تعبیر خواب موی فر مشکی

موهای فرفری سیاه، اغواگری و دام عشق را نشان می‌دهد. خواب مو‌ی فر مشکی، باعث موفقیت باورنکردنی با جنس مخالف می‌شود. موی فر‌ مشکی در خواب نماد فریب، فتنه و اغواگری است.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر مردی خواب ببیند موی سیاه و فر دارد، نشانه‌ی آن است که با خوش رفتاری دیگران را فریب می‌دهد.

تعبیر خواب موی فر بلوند

مو‌های فر بلوند در خواب به معنای این است که هیچ چیز جلودار شما نیست و به راحتی وارد هر کاری خواهید شد. اگر کودکی خواب موهای فر بلوند ببیند، یک زندگی عالی به او وعده داده خواهد شد.

 

 

سخن آخر

آنچه خواندید تعبیر خواب مو ر از جنبه‌های مختلف بود. همانطور که دیدید موی فر با تعابیر مختلف خوب یا بد وجود دارد. موی فر به طور کلی برای زنان نشانه‌ی اتفاقات خوب و برای مردان گواه وقایع بد و ناپسند است. اگر در خوابتان موی فر یا مسائل مربوط به آن را دیده‌اید، اما تعابیر خواب فوق پاسخگوی شما نیست، می‌توانید با ارسال جزئیات خواب خود در قسمت «نظرات و پرسش‌ها» از تفسیر آن آگاه شوید.

همچنین پیشنهاد می کنیم اگر علاقه دارید بدانید که بافتن مو در خواب به چه معنی است، خواندن مطلب تعبیر خواب بافتن مو – موی بافته شده در خواب چه تعبیری دارد؟ را در جالبز از دست ندهید.

 

برگرفته از: checkmydream

منبع: ستـــاره

3 thoughts on “تعبیر خواب موی فر – دیدن موی فر در خواب چه تعبیری دارد؟”
  1. سلام
    خواب دیدم فردی که دوسش دارم و موهاش کاملا لخته موهاش فرفریه.مدت طولانییه که ندیدمش.موهاش مشکی زاغ بود.اگر امکان داره تعبیرش رو بفرمایید برام مهمه.ممنون

  2. سلام خدا قوت
    خواب میدیدم دخترم با خواستگارش که تو بداری قرار بود بهش نه بگه داره عقد میکنه رفته آرایشگاه وآرایشگر داره آرایشش میکنه ومن دایم تو تعجبم که چه طور شده بهش بله گفته مدل موهاش بد بود که من میگم یه مدل دیگه درست کنه که هزینشو هم میگم من میدم اما دخترم مخالفت میکنه ومیگه بزار خودش بده اما وقتی داشت آرایشگر مو هاشو درست کنه دیدم موهاش کاملا فر فریه درصورتی که تو بیداری اصلا موهاش فر نیست وآرایشگر هم دیگه موهاشو سشوار نمیکشه وهمین جوری فر می بنده که درستش کنه
    ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  3. سلام
    خاب دیدم که موهای خیلی فر دارم و جلو آینه داشتم به موهام نگاه میکردم و خیلی دوسش داشتم و رنگارنگ بودن موهام !عین رنگین کمون !خیلیم پرپشت تعبیرش چی میتونه باشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *