
متن های تیکه دار و کوبنده
مهمترین اصل “انسانیت” است
اگر کسی از من کمکی بخواهد
یعنی من هنوز روی زمین ارزش دارم!
♦∗∗∗♦∗∗∗♦
چه زیبا گفت: دکتر شریعتی:
در دنیایی که روزی روح خودم مرا ترک میکند انتظار از
دیگران نباید داشت!
♦∗∗∗♦∗∗∗♦
آنقدر خستهام
که حاضرم
سرم را روی تکه سنگی
بگذارم و بخوابم.
اما …
به دیوار وجودت
که بارها بر سرم آوار شد
تکیه ندهم …
نه به خاطر آن که دلم شاد است
برای این که راحتتر میتوانم دلیل لبخندم را به دیگران توضیح دهم تا علت اشکهایم را!
♦∗∗∗♦∗∗∗♦
ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست
ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ
ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩﺍﻡ!
♦∗∗∗♦∗∗∗♦
کسی که بار تمام مسئولیتها و مشکلات را قهرمانانه و به تنهایی به دوش بکشد،
روزی به خود آمده و میفهمد یابوی خسته و احمقی بیش نیست!
♦∗∗∗♦∗∗∗♦
ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ …
ﺧﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ بذاری و ﺑﺮﯼ
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﯿﺎﺩ …
” ﻧﺒﺎﺷﺪ ”
ﻫﻤﺎﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ !!!

دیدى وقتى دستت رو با کاغذ میبرى اذیتت میکنه، میسوزه، از فکرت بیرون نمیره؟
اما مثلا وقتى با چاقو میبرى بعده چند دقیقه فراموش میکنى!
عشقهای امروزی
بی نام
قابل انتقال به غیر
و معاف از احساس میباشند …
وقتی آدمهای خوب زندگیمون رو میپیچونیم،
♦∗∗∗♦∗∗∗♦
خطی نوشته است به پیشانیام فلک
که با سواد هیچ کسی خواندنی نشد

زمان آدمها را عوض میکند
اشتباه نکن!
زمان
قیمت رفاقتها را معلوم میکند …
میخواهی قضاوتم کنی؟
کفشهایم را بپوش
راهم را قدم بزن
دردهایم را بکش
سالهایم را بگذران
بعد قضاوت کن!
پس چه جوری کمر آدم را میشکونه؟
یه آدمهایی ناراحتمون میکنن که ما رومون نمیشه از دستشون ناراحت بشیم!

خفاشی
که بر سقف زندگی میکند …
به گمانم دنیا
وارونهاش
قشنگتر باشد!
درسته سختتره، اما این روزا کاربردیتره …
شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم.
اما روزی برای کامل کردن نقاشی خود به یکدیگر نیاز خواهیم داشت
به شرطی که همدیگر را تا حد نابودی نتراشیده باشیم !
اینجا هر روز “دماغ ها” کوچکتر میشود و دروغها بزرگتر!
زمونه بدی شده!
حتی با افزودنیهای غیرمجاز هم
اعتباری به ماندگاری بعضی دوستیها نیست!
سخن آخر
منتظر خواندن نظرات و پیشنهادات خوب در انتهای همین صفحه هستیم.
منبع: ستـــاره