پدال/ آبارث، آلفارومئو، فیات، لانچیا، مازراتی، کرایسلر، دوج، جیپ، رم، سیتروئن، دی‌اس، اوپل، پژو و واکسهال، این‌ها برندهای گروه خودروسازی جدید استلانتیس هستند. سهام‌داران فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن به‌تازگی به این ادغام بزرگ رأی داده‌اند تا یک ابرگروه خودروسازی جدید در دنیا شکل گیرد؛ اما با نهایی شدن ادغام PSA و FCA، کارشناسان صنعت خودرو هم‌اکنون در حال بررسی این موضوع هستند که کدام برندها زیر چتر استلانتیس زنده می‌مانند و کدام‌یک تعطیل خواهند شد. گزارش‌های آسوشیتدپرس و اتونیور ادعا می‌کند که کرایسلر به دلیل داشتن تنها دو مدل شامل سدان سالخوردهٔ ۳۰۰ و مینی‌ون پاسیفیکا در سبد محصولات خود، می‌تواند گزینه‌ای برای تعطیلی باشد.

با وجود ارائهٔ هیچ محصول جدیدی، آیندهٔ برند کرایسلر مبهم به نظر می‌رسد. البته یکی از سناریوهای ادامهٔ حیات این برند، عرضهٔ برخی محصولات پژو-سیتروئن با برند کرایسلر در آمریکای شمالی است اما فعلاً مشخص نیست که مقامات استلانتیس قصد چنین کاری را دارند یا نه. این در حالی است که چند سال پیش لانچیا محصولات ری‌بج شدهٔ کرایسلر شامل ۳۰۰، تاون ‌اند کانتری و ۲۰۰ کانورتیبل را به ترتیب با نام‌های تِما، وُیاگر و فلاویا در اروپا عرضه کرد اما این کار موفقیت چندانی در پی نداشت. فعالیت لانچیا نیز در حال حاضر به تنها یک محصول یعنی هاچ‌بک اپسیلون و فقط بازار داخلی ایتالیا محدود شده و به همین دلیل همهٔ تحلیلگران موافق‌اند که این برند افسانه‌ای ایتالیایی باید حذف شود هرچند که فعلاً هیچ‌چیز رسمی نیست.

هرچند کرایسلر و لانچیا دو گزینهٔ اصلی برای تعطیلی هستند اما به گفتهٔ اتونیوز، دوج هم در خطر است. با توجه به اینکه دولت آیندهٔ بایدن قصد دارد استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای را در زمینهٔ مصرف سوخت خودروها اجرا کند، پیش‌بینی شده که محصولات قدرتمند و تشنهٔ سوخت دوج در معرض خطر قرار گیرند. علاوه بر این، باید ببینیم برای بازوی لوکس پژو-سیتروئن یعنی دی‌اس چه اتفاقی رخ می‌دهد. مدیران این برند لوکس فرانسوی اظهار داشته‌اند که دی‌اس سودآور است اما میزان فروش پایینی دارد و به همین دلیل استلانتیس می‌تواند سرمایه‌های خود را در برندهای پرفروش‌تر خرج کند؛ و نهایتاً دو برند آلفارومئو و مازراتی هم برای نوسازی محصولات خود به هزینه‌های کلانی نیاز دارند.