پدال/ درحالی‌که فورد برانکو تا سال آینده به دست خریداران نخواهد رسید، هنسی وعده داده که این آفرودر جدید را به پیشرانهٔ V8 قدرتمند مجهز خواهد کرد. برانکو به‌صورت استاندارد صرفاً با پیشرانه‌های ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربو و ۲.۷ لیتری V6 توئین توربو عرضه می‌شود اما هنسی قدرت بسیار بیشتری می‌خواهد و به همین دلیل برانکو را به یک نیروگاه ۵ لیتری V8 سوپرشارژ با ۷۵۰ اسب بخار قدرت مجهز می‌کند. انتقال نیروی این پیشرانه توسط گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک فورد صورت می‌گیرد و به گفتهٔ هنسی، این برانکوی توانمند را در کمتر از ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

اما علاوه بر پیشرانهٔ قدرتمند، هنسی تغییرات دیگری را هم در برانکو انجام می‌دهد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به تجهیز خودرو به اینترکولر هوا به آب، فیلتر هوای جریان بالا، سیستم سوخت ارتقاءیافته، اگزوز فولادی ضدزنگ و ECU تیون‌شده اشاره کرد. علاوه بر این، تیونر تگزاسی با ارتقاء سیستم تعلیق و تایرهای جدید آفرود، به دنبال بهبود توانایی‌های آفرود برانکو هم هست. این ماشین که برانکو ولوسی‌رپتور نام خواهد گرفت، در بیرون هم از کاپوت سفارشی با دریچهٔ هوا، رینگ‌های آلومینیومی، جلوپنجرهٔ سفارشی، برچسب‌های منحصربه‌فرد بدنه، نشان‌های هنسی و سپرهای جلو و عقب سفارشی برخوردار خواهد شد. تغییرات داخلی خودرو نیز شامل دوخت خاص روی پشت‌سری صندلی‌ها و پلاکی با شماری سریال تولید می‌شود.

هنسی تنها ۲۴ دستگاه از برانکو ولوسی‌رپتور را با مدل ۲۰۲۱ تولید خواهد کرد که در هردو نسخهٔ دودر و چهاردر ارائه می‌شوند. هزینهٔ این تغییرات با احتساب قیمت خود برانکوی استاندارد، ۲۲۵ هزار دلار خواهد بود که نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار از برانکوی پایه با قیمت ۲۸,۵۰۰ دلار بیشتر است.