جالبز/ مدتی از معرفی نسل هفتم هیوندای الانترا میگذرد و در این زمان نسخه ویژهای برای بازار چین توسعه داده شده است. فروش هیوندای الانترا نسخه چین در عرض یکماه از 15 هزار دستگاه فراتر رفته و هیوندای چین امید دارد در آینده این محصول فروش بیشتری را تجربه کند.
هیوندای الانترا شناخته شدهترین سدان کلاس A در بازار چین است و عرضه نسل هفتم آن، سبب شده تا مشتریان یکبار دیگر به خرید این خودرو علاقمند شوند. چهره جذاب این نسل تاثیر قابل توجهی بر فروش آن داشته چرا که مطابق آمارها، 49 درصد از خریداران نسل هفتم هیوندای الانترا این خودرو را به دلیل چهره زیبا و تهاجمیاش انتخاب کردهاند.
نسل هفتم هیوندای الانترا با تمرکز بر جلب توجه مشتریان جوان ساخته شده و به نظر میرسد در این کار موفق عمل کرده است. بسیاری از مشتریان چینی جوان نسبت به خرید این خودرو اقدام کردهاند و هیوندای الانترا را خودرویی مناسب برای ارضای نیازهای شخصیتی خود میدانند. ظاهر اسپرت نسل هفتم هیوندای الانترا در هیچ خودرو مشابه دیگری یافت نمیشود. بسیاری از مشتریان چینی ارزش خرید خودرو را براساس ویژگیهای ظاهری میسنجند و برهمین اساس هیوندای نسخه چین را اسپرت و جوانپسند طراحی کرده است.
نسل هفتم هیوندای الانترا از نظر ویژگیهای هوش مصنوعی نیز در بین رقبا برتر ظاهر میشود. این خودرو به سیستم چندرسانهای با نمایشگر 10.25 اینچی مجهز بوده که سیستم عامل بایدو روی آن نصب شده است. هیوندای الانترا از کنترل لمسی و کنترل صوتی پشتیبانی میکند و به تلفن همراه BLE مجهز است که قابلیت ارتباط بین تلفن راننده و سیستم چندرسانهای را فراهم میکند.
نسل هفتم هیوندای الانترا به 23 سیستم دستیار راننده مجهز است که از جمله آنها میتوان به رانندگی خودکار سطح دوم، سیستم جلوگیری از برخورد جلو و سیستم جلوگیری از برخورد عقب اشاره کرد. مطابق آمارها، 22 درصد از خریداران نسل هفتم هیوندای الانترا این خودرو را با حداکثر امکانات خریداری کردهاند و 23 درصد نیز گزینه میان رده را انتخاب کردهاند که نشان از تغییر سلیقه چینیها از تیپ پایه به تیپهای مجهز دارد.