پدال/ پورشه سال پیش اقدام به معرفی محصولات E-Hybrid خود کرد و حالا اقدام به بهبود آنها با استفاده از باتری بزرگتر کرده است.
بجای باتری ۱۴.۱ کیلووات ساعتی قبلی هماکنون باتری جدید ولتاژ بالای ۱۷.۹ کیلووات ساعتی نصب شده که باعث میشود شعاع حرکتی خودرو در حالت الکتریکی تا ۳۰ درصد افزایش یابد.
بهطور مثال کاین E-Hybrid هماکنون برد الکتریکی ۴۸ کیلومتری داشته و مصرف سوخت متوسط آن نیز ۲.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است. مدل کاین E-Hybrid کوپه نیز مصرف سوخت ۲.۵ لیتری دارد؛ اما مدل قویتر توربو S E-Hybrid از برد الکتریکی ۴۲ کیلومتری برخوردار بوده و مصرف سوخت متوسط آن نیز ۳.۲ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. برد و مصرف سوخت نسخه کوپه توربو S نیز با برادر استاندارد خود برابر است.
قوای محرکه E-Hybrid تغییری نداشته و ترکیبی از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با واحدی الکتریکی است که قدرت ترکیبی ۴۶۲ اسب بخاری تولید میکنند. مدلهای توربو S E-Hybrid هم از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو برخوردار بوده و همگام با واحد الکتریکی قدرت ۶۸۰ اسبی دارند.
علاوه بر باتری بزرگتر پورشه حالتهای رانندگی پکیج اسپورت کرونو استاندارد را بهینه کرده است. پیشرانه درونسوز این مدلها باتری را به طرز دیگری شارژ میکند و حالت شارژ هدف برای باتری از ۱۰۰ به ۸۰ درصد کاهش یافته که این امر باعث میشود قدرت کامل در هر زمانی در دسترس باشد و قوای محرکه هیبریدی راندمان بالاتری را ارائه کند. همچنین در حالتهای رانندگی اسپورت و اسپورت پلاس باتری به کمترین میزان ممکن شارژ میشود تا تجربه رانندگی درگیر کننده تری ایجاد شود.