پدال/ واضح است که فورد برانکوی جدید در مسابقه درگ شانسی در برابر ماستنگ شلبی GT500 نخواهد داشت اما در آفرود ماجرا طور دیگری است. قدرت پونی کار محبوب فورد بیش از دو برابر برانکو بوده و در واقع این GT500 SE است که قدرتی بیش از ۸۰۰ اسب بخار داشته و کاملاً تیون شده است. خب پس هدف از برگزاری این مسابقه چه بوده است؟ در واقع پاسخ مخفی این ویدئو میتواند چیزی بیشتر از هیجان و لذت باشد…
پاسخ واضح به این سؤال تبلیغات است. این موضوع مخصوصاً زمانی درست است که ببینید برانکو توسط شلبی هال، رانندهای حرفهای که درباره آفرود تجربه دارد رانده میشود. همه بیصبرانه منتظر رویارویی دو شلبی هستند اما در واقع سه شلبی در این ویدئو حضور دارند. ماستنگ شلبی GT500 رقیب برانکو است اما راننده این خودرو نیز گری پترسون رئیس شلبی آمریکاست. البته باید گفت شلبی آمریکا سازنده شلبی GT500 نیست بلکه آن را ارتقا میدهد. در واقع شلبی سوم محصولی از فورد است…
خب ظاهراً از مبحث اصلی دور شدیم. این ویدئوی کوتاه روی مسابقهای داغ بین دو محصول نمادین فورد تمرکز دارد. با قدرتی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار، واضح است که ماستنگ به راحتی پیروز میشود اما مزیت غیرمنصفانه ماستنگ با تواناییهای آفرود برانکو جبران میشود. طبیعتاً هال از تواناییهای آفرود برانکو برای عبور از تمامی میانبرها استفاده میکند اما متأسفانه او نمیتواند بهطور کامل این تواناییها را به نمایش بگذارد. نکته دیگر اینکه برای تماشای پرشهای آفرود باید منتظر برانکو رپتور بمانید چراکه این برانکو توانایی انجامش را نداشته است.
با استفاده از میانبرها برانکو از GT500 پیش افتاده و پیروز میشود اما پس از مسابقه است که همهچیز هیجانانگیز میشود. پس از تماشای شات هایی زیبا نوبت به بحث پترسون و هال میرسد جایی که پترسون می گوید شلبی باید کاری با آن بکند. او به برانکو اشاره میکند. هال نیز می گوید این ایدهای بسیار عالی است و اینجاست که بحث پایان مییابد.
خب آیا شلبی آمریکا برنامهای برای تولید شلبی برانکو دارد؟ با توجه به خبرسازیهای زیاد این خودرو شاید احتمال این کار بالا باشد. فعلاً باید منتظر آینده بود.