پدال/ در سال‌های اخیر لامبورگینی پرفورمنس را جزو اولویت‌های اصلی خود اعلام کرده بود اما هم‌اکنون ایتالیایی‌ها می‌گویند شرایط تغییر کرده و هندلینگ محصولات تولیدی اولویت اول را به خود اختصاص داده است.

رئیس لامبورگینی آسیا اقیانوسیه در خلال تست اوراکان STO توسط اصحاب رسانه گفته که با رسیدن خودروهای الکتریکی شده دیگر شتاب گیری به اندازه قبل اهمیت ندارد.

فرانچسکو اسکاردائونی گفته است:

اگر به ۱۰ سال پیش بازگردید احتمالاً وقتی ما پارامترهایی برای مقایسه خودروها را سؤال کنیم شما به حداکثر سرعت، شتاب و سپس به هندلینگ اشاره خواهیم کرد. سپس بحث حداکثر سرعت به اولویت دوم تبدیل شده و شتاب گیری رتبه اول را می‌گیرد. هم‌اکنون و با وجود قوای محرکه الکتریکی شده شتاب گیری دیگر اهمیت قبلی را ندارد زیرا چنین پیشرانه‌هایی شتاب گیری های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کنند.
در سال‌های اخیر لامبورگینی تمرکز خود را روی پرفورمنس کف پیست گذاشته و این کار را با محصولاتی همچون آونتادور SVJ و اوراکان STO انجام داده است. این خودروها شتاب گیری و سقف سرعت مشابهی با مدل‌های رده پایین‌تر دارند اما در پیست سریع‌تر عمل می‌کنند.

مدیر لامبورگینی می‌افزاید:

چیزی که در حال حاضر واقعاً باعث ایجاد تفاوت می‌شود سواری خودرو و هندلینگ آن است زیرا زمانی که شما شتاب خوبی داشته اما خودرو به سختی فرمان بگیرد و هندلینگ سنگینی داشته باشد نخواهید توانست لذت سواری با سرعت بالا را تجربه کنید. قطعاً در حال حاضر هندلینگ یکی از اولویت‌های اول یک خودروساز به خصوص شرکتی همچون لامبورگینی است؛ و برای لامبورگینی هندلینگ اهمیت بسیار بالایی داشته و اولویت شماره ۱ ماست.