پدال/ مارکوس دوزمن مدیرعامل آئودی معتقد است خودروهای الکتریکی آینده‌ی ارباب حلقه‌ها را می‌سازند و شاید این امر به معنی احیای R8 E-Tron یا خودرویی شبیه آن باشد. البته انتظار نداشته باشید چنین خودرویی را به این زودی‌ها ببینید.

آئودی سدان الکتریکی E-Tron GT جدید را در همان خط تولید R8 مونتاژ می‌کند و بنابراین این کارخانه قبلاً آماده تولید محصولات الکتریکی شده است. تاپ گیر از دوزمن درباره جنبه‌های مختلف تولید R8 الکتریکی پرسیده و او پاسخ داده است:

این ایده اصلی نبوده است؛ اما شاید منطقی باشد. ما اگر بخواهیم می‌توانیم چنین خودرویی را بسازیم.
آئودی R8 E-Tron اولین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ معرفی شد. دو پیشرانه این خودرو قدرت ۴۵۶ اسب بخاری و گشتاور ۹۲۰ نیوتون متری تولید می‌کنند. با وزن ۱۸۴۰ کیلوگرمی، این خودروی الکتریکی به‌طور قابل‌توجهی سنگین‌تر از R8 با وزن ۱۵۵۵ کیلوگرم در نسخه پایه بوده است.

خودروی یاد شده به یک شکست کامل تبدیل شد زیرا آئودی فقط کمتر از ۱۰۰ دستگاه آن را توانست بفروشد. قیمت ۱ میلیون یورویی هم دیگر نقطه‌ضعف R8 E-Tron محسوب می‌شد.

مدیر تولید آئودی R8 پس از آن اتفاق اعلام کرد این شرکت تا زمانی که تکنولوژی باتری بهتری در دسترس نباشد اقدام به تولید نسخه الکتریکی این سوپرکار نخواهد کرد. مشکل عمده این خودرو هزینه‌ی باتری‌ها بوده است.

دوزمن همچنین جزئیاتی از پروژه آرتمیس آئودی را منتشر ساخته است. او گفته است:

این یک خودروی الکتریکی با شبکه ارتباطی جدید و سطح رانندگی خودکار ۴ است.
این محصول خبرساز در سال ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید و نسخه‌های مربوط به بنتلی و پورشه هم بعدها معرفی خواهد شد. دوزمن می‌گوید تکنولوژی خودران سطح ۴ شاید در زمان عرضه آرتمیس در دسترس نباشد. البته خودروی مربوط به پروژه ترینیتی فولکس‌واگن نیز برخی از این ویژگی‌ها را در خود جای خواهد داد.